Wednesday, November 7, 2018

MY FIRST COFFEE


Percaya tak this is my first coffee. Latte to be precise. Hehe. 

Selama hidup aku tak pernah minum kopi. Tak kiralah kopi apa pun. Even gula-gula Kopiko pun aku tak makan. Apa jugak benda yang related to kopi aku tak ambik. Bukanlah anti ke apa. Cuma tak suka. 

Tapi hari ni, tak tahulah kenapa. Aku boleh order Latte. Haha. Sedangkan dah ada Green Tea. Tiba-tiba teringin nak rasa. But since aku mengamalkan minuman tanpa gula, aku ambik Latte tadi tanpa gula lah. 

 Not bad lah rasa dia. Nak kata sedap sangat taklah tak sedap pun tak. Cuma bolehlah join geng mengopi aku. Selama ni kalau kami keluar mengopi aku sorang jer menyoklat haha. Padahal lepak kat Starbucks or Coffee Bean 😂😂😂.

Alhamdulillah sempat merasa satu lagi nikmat dunia sebelum aku menutup mata. Terima Kasih Allah. 



No comments:

Post a Comment

MY FIRST COFFEE

Percaya tak this is my first coffee. Latte to be precise. Hehe.  Selama hidup aku tak pernah minum kopi. Tak kiralah kopi apa pun. ...